Машину взяв БУ з 75 тис пробігу. Зараз майже 100тис. Після подорожі по європейський автобанах вирішив написати відгук. Попередні машини: Chevrolet Lacetti 1.8, Mitsubishi Lancer 1.6
По динаміці дуже подобається. 2-літровий мотор дозволяє спокійно робити обгони. Кнопка Спорт додає ще більше динаміки. Хоча за 1.5 року використовував її менше 10 разів. І без неї потужності хватає, щоб обігнати середньо-сатистичну машину чи цілу колєйку. А всякі 3.5 літрові бехи і так обганяти не треба.
Дуже подобається робота варіатора. Коробка реагує миттєво на педаль газу і розганяється без ніяких затримок. Абсолютно нема ніяких ривків. За 98 тис. пробігу ніяких проблем з коробкою не було.
Машина дуже добре веде себе на дорозі. На хорошій дорозі швидкість не замічається ні по шуму мотора, ні по зовнішньому шуму, ні по поведінці руху - чи 130 км/год, чи 160 - однаково. Дуже добре проходить повороти. Трохи жосткувата, по поганій дорозі їздити не дуже комфортно. Може не настільки жостка як Лансер, але від машини такого класу хотілося б більш комфортної їзди по поганих дорогах. Хоча катався на Passat B8 - як на мене та сама історія.
Я не меломан, і не маю дуже з чим порівнювати, але по-моєму звук дуже хороший. Управління магнітолою в принципі непогане (перехід по папках, вибір пісні, вибір джерела), але дуже довго не міг привикнути до переключення радіостанцій з руля: збережений список улюблених радіостанцій відображається так, що часто плутав чи тобі потрібно йти вверх по списку чи вниз.
Звукоізоляція могла б бути кращою, хоча їздив на тесті на Мазді 6, Мондео - напевно приблизно те саме. Думаю в тому класі і в такому ціновому діапазоні всім хочеться покращити звукоізоляцію. Хоча як я писав чи 130 їдеш чи 160 - різниці не відчуваєш.
Бі-ксенонові фари просто супер. Світлодіодна підсвітка виглядає дуже класно. Датчик світла - класна опція, один раз включив і забув.
Простору достатньо для комфортної їзди. Дуже добре що нема тунеля біля заднього ряду сидінь - особливо комфортно середньому пасажиру заднього ряду.
Салон з алькантари - це напевно найкраще що може бути: приємніший ніж шкіра причому і літом і зимою. Класно чиститься.
По інших дрібницях:
- Бардачок біля водія великий але незручно відкривати.
- Підстаканник тільки один, другий в бардачку, який незручно відкривати. Завжди бракує місця або на телефон, або на каву.
- Підігрів лобового скла в зоні щіток - добре, але ще б підігрів лобового скла.
- Клімат працює добре, навіть можна сказати ніжно. Може некоректне порівняння з кондиціонером, але в Лансері в жару неможливо було так приємно охолодиити салон.
- Багажник дуже великий. На лансері при поїздці на лижі з сім'єю завжди місця бракувало. Тут ще є вікно на лижі в середному задньому кріслі - дуже зручно для лижників.
Плюсы автомобиля:Надійність.
Комплектація.
Динаміка.
Салон Алькантара.
Зручний задній ряд без тунеля.
Совет покупателю:Якщо на першому місці надійність, зручність, економічність - тоді Toyota Avensis. Оптимальна ціна/якість. Якщо хватає на щось краще - тоді в цьому класі Audi A4.
Владел таким авто в топовой комплектации 2,0 вариатор,пуск движки с кнопки и прочее..Жёсткий зараза,вариатор да,подхватывает моментально с любых скоростей,но это из-за того,что обороты никогда не падают.В целом с этим мотором не плохо,но когда давишь в пол,то больше кажется что гудит,а не едет.Поворотный биксенон супер.У меня на 20тыс пробега потекли задние стойки..в целом больше всего убивала жесткость этой машины,пришлось продать и купить Кемри 50ку,тогда душа успокоилась
После рестайлинга у Toyota Avensis третьего поколения появилось больше остроты в дизайне и «взгляде», а также произошли некоторые технические изменения.